Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Huisvoormij.nl: maandelijkse afschrijving van bankrekening
Details
De klacht
Sinds 16.04.2013 wordt maandelijks een bedrag van Eur 9.95 van mijn bankrekening afgeschreven. Heb nooit iets met dit ?bedrijf? gedaan en zeker NOOIT toestemming gegeven voor deze afschrijvngen. Het is geen incasso en terugboeken lukt nietBen langere tijd in het buitenland geweest, reden dat ik het nu pas opmerk.
Heb ook nog geen stappen genomen, maar ga morgen bij de ABN<>AMRO langs. Dit moet stoppen.
Zal proberen michelle[at]huisvoormij.nl een mailtje te sturen, maar hier verwacht ik weinig van. Lijkt me meer iets voor OPGELICHT!
De oplossing
Geld terug = 6x 9.95 en onmiddellijk stoppen met de afschrijvingen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.