Klacht Huisvoormij.nl: maandelijkse afschrijving van bankrekening

Klachtnummer
# 35215
Gebruiker
CC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 16.04.2013 wordt maandelijks een bedrag van Eur 9.95 van mijn bankrekening afgeschreven. Heb nooit iets met dit ?bedrijf? gedaan en zeker NOOIT toestemming gegeven voor deze afschrijvngen. Het is geen incasso en terugboeken lukt niet
Ben langere tijd in het buitenland geweest, reden dat ik het nu pas opmerk.
Heb ook nog geen stappen genomen, maar ga morgen bij de ABN<>AMRO langs. Dit moet stoppen.
Zal proberen michelle[at]huisvoormij.nl een mailtje te sturen, maar hier verwacht ik weinig van. Lijkt me meer iets voor OPGELICHT!

De oplossing

Geld terug = 6x 9.95 en onmiddellijk stoppen met de afschrijvingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen