Klacht Huisvoormij.nl: maanden lange afschrijving huisvioormij.nl

Klachtnummer
# 98723
Gebruiker
remy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben maanden lang aangemeld geweest bij huisvoormij.nl.
in al die maanden is er automatisch geld van mijn rekening gehaald.
al gauw kon ik mij niet meer aanmelden met de toen recente gegevens en heb ik mij opnieuw aangemeld met andere gebruikersnaam enz.

na een poosje verder ben ik geslaagd met het vinden van een huis. niet via huisvoormij.nl
maanden lang zijn er automatische incasso's van mijn rekening gehaald dubbel op omdat ik 2 accounts had.
huis voor mij heeft geen goede service geboden al die maanden want heb mij nooit meer in kunnen loggen nog sterker zelfs mij n gebruikersnaam en gegevens waren niet eens bekent !!

terwijl ik wel al die maanden betaalt heb.

ik heb geprobeerd contact op te nemen meerdere malen en het op te zeggen maar nu word er gedreigd met incasso bureau . ik vind dit erg oneerlijk ik heb maanden betaald terwijl ik er geen gebruik van kon maken. contact zoeken is erg lastig.

De oplossing

ik zou graag zien dat dit voor andere mensen in de toekomst beter gaat
en dat het resterende bedrag voor mij vervalt en dus ook het dreigen met incassobureaus .de betaalde bedragen in het verleden laat ik voor wat het is.
natuurlijk wil ik van het contract af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen