Klacht Huisvoormij.nl: Niet kunnen opzeggen.

Klachtnummer
# 122424
Gebruiker
Kaatje22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ooit een paar jaar geleden mezelf een keer aangemeld.
Kon mezelf niet uitschrijven ( hoewel ik de stappen via internet volgde )
Ook heb ik een mail aan gekregen dat mijn account opgezegt zou zijn maar 2 weken later kreeg ik een mail aan over een betaling. Terwijl michelle huisvoormij mij die mail zelf stuurde. Vind dit een en al oplichters heel me geld afgeschreven en ik ben nu nog nie op het punt waar ik wouw komen.

De oplossing

Uitschrijven en geen geld meer afschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen