Klacht Huisvoormij.nl: Onterecht geld van mijn rekening afgeschreven met het tegen rekeningnummer P000713206

Martijn

In Augustus heb ik Eenmalig een machtiging afgegeven van 4,95 dus voor de duidelijkheid, Daarna heb ik meteen gezegd dat ik geen lid wil zijn. Nu met het gevolg dat er elke maand 19,95 van mijn rekening wordt afgeschreven ik heb hier geen toestemming voor gegeven 19-09-2013, 15-10-2013 en 18 -11-2013. Ik heb mijn bank opgebeld om te zeggen dat ik eenmalige machtiging heb afgegeven en niet een doorlopende machtiging maar zij kunnen deze rekening niet blokkeren en ook mijn geld niet terugstorten, u begrijpt hier word ik niet vrolijk van ik wil mijn geld terug 3 x 19,95=59,85. Ik heb overal naar een telefoonnumer gezocht om in contact te komen met hun maar geen telefoonnummer te bekennen. Wie kan mij helpen met een oplossing??

Mijn gewenste oplossing is dat ik mijn geld terug krijg dus ik wil gewoon 59,85 terug, voor die 4,95 heb ik toestemming gegeven en daarna heb ik het meteen opgezegd want ik wilde niet zoveel geld elke maand betalen want 19,95 per maand is een hoop geld voor iets waar ik geen toestemming voor gegeven heb. En ik heb geen contract lopen bij huisvoormij want dat heb ik meteen opgezegd voor desbetreffende datum wanneer je moest opzeggen, ik heb alleen toestemming gegeven voor de 4,95 en verder helemaal niks.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer/mevrouw,Dan denk ik dat er sprake is van een miscommunicatie. Het staat duidelijk vermeld in de actievoorwaarden bij het aanmeldscherm. Deze heeft u zelf gelezen en akkoord bevonden.Ik zal uw opzegging doorvoeren. U krijgt hier een bevestiging van per email.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,
    Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
    Martijn
    Ik ben niet tevreden zij proberen mij gewoon in mijn schoenen te schuiven dat ik het fout heb gedaan, maar dit is niet zo, ik heb een eenmalige machtiging afgegeven en geen doorlopende, dus ik wil mijn geld terug en zo niet dan ga ik aangifte doen, wie denken zij wel niet dat zij zijn.

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?