Klacht Huisvoormij.nl: Onterecht incasseren gedurende 2 maanden

Gabrielle Boltjes

Op 18 februari heb ik het eerste verzoek ingediend tot uitschrijving bij huisvoormij inclusief mijn gebruikersnaam zoals verzocht. Op 23 februari heb ik dit bericht nogmaals gestuurd zonder reactie te ontvangen. Toen ik in maart constanteerde dat er onterecht 9.95 van mijn rekening af was geschreven heb ik dit laten storneren en op 20, 23 en 27 maart nogmaals e-mails verstuurd met het verzoek tot uitschrijving. Helaas, opnieuw ontving ik geen bevestiging. Vandaag merkte ik opnieuw een afschrijving van 9.95 van huisvoormij waardoor ik het een beetje zat begin te worden. Ik heb opnieuw het bedrag laten storneren en een bericht achter gelaten op hun website, aangezien er geen telefoonnummer beschikbaar is en er niet op voorgaande e-mails gereageerd is. Bij vorige klachten zag ik gelukkig wel reacties van huisvoormij dus ik hoop van harte dat ik ook eindelijk een bevestiging van uitschrijving krijg en ik er niet een gewoonte van hoef te maken om elke maand te storneren.

Het goed keuren van de twee storneringen die ik gedaan heb en het stoppen van incasseren. Anders ben ik geneigd om huisvoormij via de bank als incassant te weigeren aangezien ik er niet een gewoonte van wil maken om het maandelijks geincasseerde bedrag te laten storneren.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?