Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte afschrijving

Mqorbani

Tijdens het inschrijven werd er maar eenmalig afschrijving van 4,95 gevraagd, ik kwam gister pas achter dat er een bedrag van 19,95 was afgeschreven zonder dat ik een toesteming hiervoor gegeven heb. Michelle geeft geen antwoord per mail en er is geen tel nummer bekend. Ik ben nergens mee akkord gegaan behalve die eenmalig afschrijving van 4,95.

Onterechte afschrijving terug en account gelijk uitschakelen

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer/mevrouw,Dan denk ik dat er sprake is van een miscommunicatie. Het staat duidelijk vermeld in de actievoorwaarden bij het aanmeldscherm. Deze heeft u zelf gelezen en akkoord bevonden.Ik zal uw opzegging doorvoeren. U krijgt hier een bevestiging van per email.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
    Mqorbani
    Ik ben alleen akkord gegaan met het afschrijven van 4,95. Storneer het totale bedrag terug anders begin ik huisvoormij.nl (electronic housing services) als oplichter te identifeceren op Internet en dat zal eindelijk voor een onherstelbare reputatie zorgen voor jullie!!! Dit k.t oplossing is geen unieke oplossing voor mij en ik ben niet de enige die in de malling wordt genomen met die f.....g actievoorwarden van jullie. Ik accepteer geen andere oplossing behalve het terug storneren!!

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?