Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte afschrijvingen en geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 118148
Gebruiker
Zonnestraal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks herhaaldelijk verzoek wordt er nog steeds geld onterecht afgeschreven. Na diverse mails te hebben verzonden en gestorneerd te hebben volgt er een absurde dreigmail m.b.t incasso en wederom een onterechte afschrijving.
helaas is het bedrijf niet telefonisch te bereiken wat ook de alarmbellen moet doen rinkelen. Je kan alleen per mailen je reageren,
Kortom klopt van geen kant en is , daarnaast geen enkel aanbod gehad,

Enerzijds is de dienstverlening waardeloos en anderzijds incasseren ze niet correct en weigeren ze terug te betalen. ze incasseren 19,95 ipv 9,95, zoals is aangegeven.
Wees gewaarschuwd!

De oplossing

Een eXcuus en reactie van terugstorting van geld en normaal reageren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen