Klacht Huisvoormij.nl: onterechte automatische incasso

Klachtnummer
# 59803
Gebruiker
akeulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals velen heb ik te maken met een naar mijn idee onterechte automatische incasso van electronic housing services. Ik weet niet namens wie zij dit doen en ik kan hen telefonisch niet bereiken. Sinds 10 juni 2013 is er iedere maand 7.95 van mijn rekening afgeschreven. Door giro 713206. Ik kan deze betalingen niet stogneren en in heb geen idee hoe ik dit kan opzeggen. Ik wil graag dat de onterechte afschrijvingen worden teruggeboekt en dat deze maandelijkse incasso stopt.

Met vriendelijke groeten,
Anniek van Keulen

De oplossing

Het stoppen van de maandelijkse incasso en het terugboeken van de onterecht afgeschreven bedragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen