Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 51204
Gebruiker
Evelienkanters
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al meer dan een maand geleden heb ik mij afgemeld bij huisvoormij.nl.
Nu word er nog steeds een bedrag van mijn rekening gehaald en wel een bedrag van 19,95. Ik heb nog niet eens een week van deze service gebruik gemaakt en er is al tot 3x aan toe een bedrag van mijn rekening gehaald waar ik totaal niet mee akkoord ga.

De oplossing

Ik verwacht mijn geld teruggestort en wil niks meer met deze service te maken hebben (wat ik al een maand geleden heb aangegeven)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Zoals u in de voorwaarden heeft gelezen geldt er een opzegtermijn van een maand. Vandaar du de laatste afschrijving.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.
    Ticket gesloten.
    Met vriendelijke groet,
    Michelle de Groot
  2. Auteur
    Evelienkanters
    Datum
    Ik ga er nog steeds niet mee akkoord dat ik een bedrag moet betalen om af te zeggen. Het is te gek voor woorden dat ik moet betalen om me aan te melden en me af te melden. Ik ga hier nog steeds niet mee akkoord.

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen