Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte incasso

Evelienkanters

Al meer dan een maand geleden heb ik mij afgemeld bij huisvoormij.nl.
Nu word er nog steeds een bedrag van mijn rekening gehaald en wel een bedrag van 19,95. Ik heb nog niet eens een week van deze service gebruik gemaakt en er is al tot 3x aan toe een bedrag van mijn rekening gehaald waar ik totaal niet mee akkoord ga.

Ik verwacht mijn geld teruggestort en wil niks meer met deze service te maken hebben (wat ik al een maand geleden heb aangegeven)

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Zoals u in de voorwaarden heeft gelezen geldt er een opzegtermijn van een maand. Vandaar du de laatste afschrijving.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.
    Ticket gesloten.
    Michelle de Groot
    Evelienkanters
    Ik ga er nog steeds niet mee akkoord dat ik een bedrag moet betalen om af te zeggen. Het is te gek voor woorden dat ik moet betalen om me aan te melden en me af te melden. Ik ga hier nog steeds niet mee akkoord.

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?