Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte incasso

Pino

Er wordt onterecht geld door dit bedrijf automatisch van je rekening afgehaald. Bij aanmelden wordt nergens melding gemaakt van deze automatische incasso! Echte volksverlakkerij! Ik overweeg juridische stappen want dit is al maanden aan de gang en heeft me tig euro gekost terwijl ik nooit toestemming heb verleend! Dit bedrijf moet aangepakt worden!!!

Ik wil al mijn betaalde zogenaamde lidmaatschap geld terug omdat ik nooit toestemming heb gegeven om bedragen van mijn rekening af te schrijven. Doen zij dit niet dan is voor mij duidelijk dat dit bewuste oplichterij is en ga ik stappen ondernemen!

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het oprecht vervelend voor u. Helaas kan ik momenteel niets voor u betekenen, aangezien het duidelijk beschreven staat in de voorwaarden die u zelf heeft gelezen en akkoord bevonden. Uw opzegging is reeds doorgevoerd.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Pino
    Blijft consument belazeren. regeltjes helemaal niet duidelijk....

Pino

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?