Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 199275
Gebruiker
Femmie1996
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal maanden geleden heb ik ne ingeschreven op huisvoormij.nl, echter heb ik me vrij snel weer afgemeld. Dit kon volgens de site via mail, maar ook via het contactformulier. Ik heb toen beide verstuurd, maar nooit een reactie gehad. Wel werden mijn gebruikersnaam en wachtwoord stop gezet en ik kan dus ook niet meer inloggen. Nu wordt er nog steeds maandelijks een bedrag van 9.95 van mijn rekening afgeschreven. Ook hierover heb ik weer gemaild en het formulier op de site ingevuld, aangezien een telefoonnummer nergens te vinden is. Wel boek ik nu elke maand mijn geld terug, omdat ik dus nergens meer gebruik van maak. Graag zou ik zien dat deze incasso's eindelijk een keer ophouden.

De oplossing

Het stoppen van de onterechte incasso.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen