Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte maandelijkse afschrijving

Ghost

Al een half jaar lang wordt er bij onze girorekening een bedrag van €9,95 afgeschreven door electronic housing services joverwater huisvoormij.nl electronic housing services.
Wij hebben een eigen huis en zijn zeker niet op zoek naar een huurwoning in utrecht.Wij hebben ook niet zelf getekend voor deze opdracht, sterker nog we hebben nog nooit van Electronis housing services gehoord!!!
We zouden het afgeschreven bedrag graag teruggestort zien en wensen verder niet gezien te worden als evt. Geinteresseerden voor een woning!

met vr.gr. G.J.Smit. Rek.nr om het geld terug te storten. 6971684

Graag terugstorting van h et afgeschreven bedrag en verder niet ingeschreven staan als mogelijk huiszoekenden.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer/mevrouw,Onze excuses voor de ontstane situatie.Wij hebben u hierover op 1 november, dat is 10 dagen voor deze klacht al een bericht gestuurd. Hier heeft u niet op gereageerd. Bij deze zal ik u dat bericht opnieuw sturen.Deze klacht onjuist geplaatst.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,Michelle de GrootHuisvoormij.nl

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

2. Stuur een juridische brief