Klacht Huisvoormij.nl: Onterechte maandelijkse afschrijving

Klachtnummer
# 40198
Gebruiker
Ghost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een half jaar lang wordt er bij onze girorekening een bedrag van €9,95 afgeschreven door electronic housing services joverwater huisvoormij.nl electronic housing services.
Wij hebben een eigen huis en zijn zeker niet op zoek naar een huurwoning in utrecht.Wij hebben ook niet zelf getekend voor deze opdracht, sterker nog we hebben nog nooit van Electronis housing services gehoord!!!
We zouden het afgeschreven bedrag graag teruggestort zien en wensen verder niet gezien te worden als evt. Geinteresseerden voor een woning!

met vr.gr. G.J.Smit. Rek.nr om het geld terug te storten. 6971684

De oplossing

Graag terugstorting van h et afgeschreven bedrag en verder niet ingeschreven staan als mogelijk huiszoekenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Onze excuses voor de ontstane situatie.Wij hebben u hierover op 1 november, dat is 10 dagen voor deze klacht al een bericht gestuurd. Hier heeft u niet op gereageerd. Bij deze zal ik u dat bericht opnieuw sturen.Deze klacht onjuist geplaatst.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,Michelle de GrootHuisvoormij.nl

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen