Opgelost door Huisvoormij.nl: Onterechte maandelijkse incasso.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36697
Gebruiker
Judith
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat er maandelijks een bedrag van 9,94 euro van mijn rekening wordt afgeschreven door electronic housing services met tegenrekeningnummer 713206 namens huisvoormij.nl
Ik heb nooit toestemming voor de maandelijkse incasso gegeven en kan het ook niet stoneren. Ze zijn telefonisch niet te bereiken en op de mails die ik naar huisvoormij.nl heb gestuurd om dit op te lossen wordt niet gereageerd.
Het mail adres waar ik mijn verzoeken heb ingediend is; michelle@huisvoormij.nl
Hoe kan ik electronic housing services en huisvoormij.nl dwingen de onterechte betalingen terug te storten?

Met vriendelijke groet,

Judith Duiker

De oplossing

Ik wil dat de automatische incasso wordt gestopt en de onterechte betalingen worden terug gestort op mijn rekening waar ze vanaf zijn gehaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Duiker,Ik vind het jammer van de ontstane situatie. Ik zoek graag naar een oplossing met u.
    Uiteraard krijgt u het onterecht afgeschreven bedrag teruggestort op uw rekening. Kunt u mij een overzicht sturen van alle onterechte afschrijvingen mailen? Dan zorg ik dat het in orde wordt gemaakt. Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
  2. Auteur
    Judith
    Datum
    Na contact met de bank te hebben neergelegd wegens onterechte incasso van huisvoormij.nl . En mijn klacht ook bij huisvoormij.nl te hebben neergelegd, is er een blokkade voor desbetreffende rekening gezet. Huisvoormij.nl. Heeft ook mijn account afgesloten en de onterechte incasso is teruggeboekt. Ben tevreden met de afhandeling van partijen. Het heeft dus wel degelijk zin om je klacht bespreekbaar te maken. Wat ik ervan geleerd heb is dat je goed de voorwaarden moet lezen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen