Klacht Huisvoormij.nl: Onterrechte maandelijkse afschrijving

Lindabaelde

Sinds ongeveer een half jaar geleden wordt er maandelijks €4,95 van mijn rekening afgeschreven onder vermelding van Electronic Housing Service. Na meerdere malen contact te hebben gezocht met de klantenservice heb ik nog steeds geen reactie ontvangen en blijft het bedrag maandelijks van mijn rekening verdwijnen.

Ik zou het erg fijn vinden als deze incasso per direct wordt stopgezet en het opgebouwde bedrag op mijn rekening wordt teruggestort.

Stopzetten incasso en terugstorten van onterechte incasso

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Huisvoormij.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het oprecht vervelend voor u. Helaas kan ik momenteel niets voor u betekenen, aangezien het duidelijk beschreven staat in de voorwaarden die u zelf heeft gelezen en akkoord bevonden. Opzeggen kunt u overigens ook gewoon eenvoudig via de website doen.
    Ik zal uw opzegging doorvoeren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Lindabaelde
    IK ben inderdaad okkoort gegaan met de voorwaarden .
    Echter word er 1 malig een bedrag afgeschreven . Prima tot zo ver maar biet als het maandelijks wordt rn ook al heb k meerdere maken via de site gereageerd op het stop zetten van hun activiteiten gaat het gewoon door ! Mvg Linda

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?