Klacht Huisvoormij.nl: Oplichting Huisvoormij.nl

Klachtnummer
# 53484
Gebruiker
pedr78
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt al 4 maanden 19,95 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik al 2 keer het contactformulier heb ingevuld dit te stoppen. Tevens werd vermeld dat het een eenmalige betaling van 4,95 was.

Het bedrag moet geretourneerd (80 euro) worden en de afschrijvingen moeten stoppen.

De oplossing

Het bedrag moet geretourneerd (80 euro) worden en de afschrijvingen moeten stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij vinden het oprecht vervelend voor u. Helaas kan ik momenteel niets voor u betekenen, aangezien het duidelijk beschreven staat in de voorwaarden die u zelf heeft gelezen en akkoord bevonden.
    Opzeggen kunt u overigens ook gewoon eenvoudig via de website doen.
    Ik zal uw opzegging doorvoeren. U krijgt hierover zometeen een bevestiging
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.
    Met vriendelijke groet,
    Michelle de Groot
  2. Auteur
    pedr78
    Datum
    En nog met een maand opzegtermijn? Deze site misleid de bezoeker met het maandbedrag te vermelden in de algemene voorwaarden. En misleid met de tekst 'eenmalige betaling van 4,95'. Diegene weet dat de bezoeker vrijwel nooit volledig de algemene voorwaarden leest. Ik wil mijn geld terug exclusief die 4,95. als er nog een keer wordt afgeschreven doe ik aangifte.

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen