Opgelost door Huisvoormij.nl: Opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57990
Gebruiker
Denmas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil opzeggen, maar dat lukt steeds niet. Er wordt wel steeds geld van mijn rekening gehaald. Hoe kunt u mij helpen om het op te zeggen?

De oplossing

Graag mijn opzeggening doorvoeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Uw opzegging is doorgevoerd. U krijgt hierover zometeen een bevestiging
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
  2. Auteur
    Denmas
    Datum
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie en de passende oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Denmas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen