Opgelost door Huisvoormij.nl: Opzegging niet doorgekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46160
Gebruiker
jassie83
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december heb ik mijn abonnement opgezegd. Maar ik zie dat er in januari ook is afgeschreven. Is mijn opzegging wel doorgekomen? Graag zo speodig mogelijk opzeggen. Kenmerk jassie83

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Huisvoormij.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. Zoals u in de voorwaarden heeft gelezen geldt er een opzegtermijn van een maand. In december opzeggen betekent dat de laatste afschrijving in januari plaatsvindt.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Ticket gesloten.Met vriendelijke groet,Michelle de Groot
    Huisvoormij.nl
  2. Auteur
    jassie83
    Datum
    Daar heb ik overheen gelezen. Bedankt voor het opzeggen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jassie83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy