Klacht Huisvoormij.nl: Opzegging van account

Klachtnummer
# 187035
Gebruiker
YL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Paar maanden geleden mij in laten schrijven bij huisvoormij.nl. in de veronderstelling dat ik binnen een maand mijn account probleemloos zou kunnen op zeggen. Met het akkoord gaan van hun voorwaarden werd er een goede indruk gegeven van hun diensten wat een goede indruk wekte , dat je zonder veel problemen jouw eigen account weer kon opzeggen. Inmiddels 7 maanden verder en verschillende verzoeken via hun site nog steeds geen succes. Tot mijn grote verbazing en spijt lees ik hier meerdere klachten over dezelfde diensten, zonder dat ze afgehandeld worden. Ben nog nooit ergens ingetuind via internet, en was juist altijd op mijn hoede maar huisvoormij.nl heeft het toch voor elkaar gekregen.......

De oplossing

Het stopzetten van de automatische incasso

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?