Klacht Huisvoormij.nl: Opzegging

Klachtnummer
# 145928
Gebruiker
stacey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ondertussen 4 emails gestuurd naar huisvoormij maar krijg nooit een reactie.
In die 4 emails heb ik aangegeven dat ik mijn inschrijving stop wil zetten en dus ook de incasso's, echter schrijven ze vandaag weer 9,95 van mijn rekening af. Ik wil dat het nu wordt stopgezet en ik mijn geld terug krijg!!!

De oplossing

Abbonement stopzetten en mijn geld terug storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen