Klacht Huisvoormij.nl: Ten onrechte geld afgeschreven

Victor

Ik ben er laatst achtergekomen dat er iig maandelijks en een enkele keer zelfs 2 dagen achter elkaar doodleuk geld van mijn rekening word afgeschreven! €20,- per keer door een bedrijf waarvan ik het bestaan niet eens afweet! Ik ben op de website gaan kijken wat deze inhield. Huurwoningen... Ik heb in de verste verte geen woning nodig of nodig gehad. Ik heb geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen, maar heb het merendeel (dus niet alles) weten te stoneren. Nu krijg ik een mail van mevrouw Michelle van huisvoormij die mij verteld dat ze een incassobureau hebben ingeschakeld en extra kosten in rekening gaan brengen...ook nog. Zo laat zij ook weten niet te schromen om de stap naar de rechter te maken!

Wat te doen?? Het internet is bezaaid met klachten over dit bedrijf.

Mvg

Mijn geld terug waar ik nooit toestemming voor heb gegeven dit van mijn rekening te halen.

Wij vinden dat Huisvoormij.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huisvoormij.nl?