Klacht Huizenmarkt.nl: grote [woord verwijderd door moderator]. houden zich niet aan de wet kopen op afstand, maar doen er wel een beroep op

# 320463
vellie

Zijn grote [woord verwijderd door moderator]. Aanmelden lukt wel. Betalen ook. Afmelden zelden. Veel opties op hun website werken niet met name checken van profiel gegevens en afmelden. Vraag me af of er werkelijk verhuurders van huizen op hun website staan. Niemand reageert ooit. Verder krijg je geen bevestiging dat je een abonnement hebt afgesloten en krijg je ook geen formulier of informatie over de bedenktijd. Dit soort bedrijven moeten gewoon per direct ontmanteld worden, want is alleen maar doffe ellende. Deze BV heeft 1 man in dienst ? Really? Een postadres in een plaatje genaamd Echt ? Een bezoekadres in Nijmegen maar alleen op afspraak, maar een afspraak maken lukt nooit. yeah right.

Zichzelf ontbinden en opdonderen.

Wij vinden dat Huizenmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huizenmarkt.nl?