Klacht Huizenmarkt.nl: Ik heb 50 euro betaald voor een nepdienst.

Ruud

Dit ruikt naar geraffineerde [woord verwijderd door moderator] door huizenmarkt.nl.

Huizenmarkt lijkt een bemiddelaar voor huurwoningen in heel Nederland.
Een account kost 50 euro voor drie maanden. Dan wordt beloofd dat men een zoekprofiel in kan stellen voor een huurwoning en dat er geregeld emails gestuurd worden als er 'hits' zijn op het profiel.
Die emails bevatten dan nul of één foto's. Als er een foto bij zit, is die nietszeggend, bijvoorbeeld een badkuip of een dakterras. Er wordt geen adres genoemd en de buurt waar de woning zou staan is ook niet-bestaand. In Schiedam is geen Staatsliedenbuurt, geen Wibautbuurt en geen Noletbuurt.

Ik heb twee websites gezien waar dit soort bemiddelaars schijnbaar beoordeeld kunnen worden en daar komen ze heel goed uit de bus.

Helaas had ik deze site niet gevonden
anders zou ik er niet aan begonnen zijn.

Op de website worden geen vierkante meters genoemd. De zoekfunctie werkt niet want als ik Schiedam invul, krijg ik hits uit het hele land.
Nadat ik had betaald werd gesteld dat mijn betaling niet gevonden kon worden. Later bleek dat dit vaker is gebeurd bij anderen. Het risico is dat in mijn profiel niet wordt vermeld dat ik betaald heb en dat ik me ook niet kan afmelden. Dan zou de incasso dus door kunnen lopen. Ik ben nooit in contact gekomen met verhuurders als ik gereageerd heb op een woning. De naam van de verhuurder wordt niet vermeld. Het sterke vermoeden bestaat dat het oplichting betreft.

Ik wil mijn 50 euro terug dat ze stoppen met het [woord verwijderd door moderator] van mensen.

Wij vinden dat Huizenmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huizenmarkt.nl?