Klacht Huizenmarkt.nl: Zeer misleidende en klantonvriendelijke praktijken!!

opzegtermijn 1 maand???? opzegtermijn met een beetje pech 2 maanden..... Zeer misleidende organisatie. Ga hier niet mee in zee. Zoek bij Kassa en Radar etc. Dat zegt genoeg. Er zijn al genoeg mensen de dupe geworden van de misleidende praktijken van huizenmarkt.nl. Ik ga dit zeker uit laten zoeken of is toegestaan wat zij doen. Als je zo geld moet verdienen! En ze hebben niet eens huizen in Ede in de verhuur..... Makkelijk geld verdienen zo!!

Mijn Premium account met directe ingang beëindigen. Men kan zien dat ik niet gezocht heb naar woningen en ik heb ook geen aanbod gekregen. Mocht dat niet kunnen dan beëindigen met 1 maand opzegtermijn en niet 1 maand + 29 dagen omdat ik 2 dagen nadat die 1e proeftermijn zou zijn afgelopen een aanzegging krijg dat er geïncasseerd wordt.

Wij vinden dat Huizenmarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huizenmarkt.nl?