Opgelost door Hullus: verkeerde levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76743
Gebruiker
tarzan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

bestelling na 5 weken gekregen terwijl er stond dat hij op voorraad was bij levering bleek dat geleverde een usb2 in plaats van usb3 apparaat was dat op de foto en beschrijving stond ook was deze niet compleet kabels en cd ontbraken na vele emails en proberen te bellen tot op facebook reactie geplaatst en na 1 dag reactie tot terug storten gedeelte geld om er klaar mee te zijn geaccepteerd maar nu 1 maand later nog niets gehoord telefonisch of per email

Gewenste oplossing

eerst mijn beloofde geld terug dan stuur ik het retour
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hullus is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    tarzan
    Datum
    alsnog afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hullus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen