Klacht Hulp in Huis: Onterechte factuur en incassoopdracht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652126
Gebruiker
Groenie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hulp in huis stuurt een incassobureau op mij af over een vage factuur die zij zelf hebben bedacht. Ik heb geen enkele dienst afgenomen en ben niets met hen aangegaan.

Gewenste oplossing

Ik lees dat hulp in huis dit vaker doet. Stop met het sturen van onterechte facturen.
Geboden oplossing
Je wordt verleid om je aan te melden om informatie te kunnen vinden en kennelijk stuurt men dan een factuur. Er is geen enkele sprake van een opdrachtverlening dienstverlening. Pure misleiding dus. Er wordt beweerd dat je binnen 3 dagen een werkster hebt. Dat duurde dus 5 weken en dan toch verwachten dat je een jaarabonnement betaalt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hulp in Huis
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hulp in Huis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen