Opgelost door Hulp in Huis: Oplichters

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 630025
Gebruiker
NinavE
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Oplichting. Je schrijft je zogenaamd gratis in, maar ontvangt vervolgens een factuur. Ze schakelen zelfs een incasso bureau in.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van de factuur. Anders zal ik mijn advocaat inschakelen.
Geboden oplossing
Contact met me opgenomen, feedback uitgewisseld en de zaak afgesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Hulp in Huis
    Datum
    Bedankt voor je review. Vervelend dat je ervaring met ons negatief is. Wij zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. En hoewel een negatieve review ontvangen nooit leuk is, zijn wij je wel dankbaar. Want hierdoor kunnen wij groeien en verbeteren.

    Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Een speciaal team test alle nieuwe ideeën uitgebreid, voordat we ze definitief doorvoeren. Is een idee een echte verbetering? Dan maken wij de wijziging definitief. Werkt het niet (goed genoeg)? Dan houden we het bij het oude of passen we het idee aan waardoor het wél werkt.

    Klachten of feedback kun je daarom ook het beste doorgeven via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Dan komt het direct bij ons terecht. Als wij een klacht ontvangen, doen we er alles aan om een passende oplossing te vinden. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat we vroegtijdig op de hoogte zijn van de klacht.

    Veel klachten belanden jammer genoeg eerst op reviewsites zoals deze. Nog voordat hierover contact met ons is geweest. Er is vaak al veel frustratie ontstaan bij de klant. Dat merken we ook bij jouw review, Nina. Dit had voorkomen kunnen worden als je eerder contact met ons had gezocht. Dat kan nu alsnog via www.hulp-in-huis.nl/feedback.

    Laten we contact hebben en samen tot een goede oplossing komen. Ik hoor graag van je!

    Groet, Elise
  2. Auteur
    Hulp in Huis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Na ons contact hoop ik dat we een gepaste oplossing hebben geboden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hulp in Huis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen