Klacht Hulphond Nederland: Incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45811
Gebruiker
Loontje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week is er €10van mijn rekening afgehaald.Door middel van een automatische incasso die ik nooit heb afgegeven aan dat bedrijf.In het verleden is er ooit iemand aan mijn deur geweest.Die vroeg om een donatie ,dat heb ik getekend maar binnen enkele dagen ongedaan gemaakt. Hoe is het dan mogelijk dat er na een paar jaar zo met gegevens wordt omgegaan. Door met mijn bank contact op te nemen was het geld terug de volgende dag.

De oplossing

Nu en in de toekomst geen geld ongevraagd van mijn rekening af te halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hulphond Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry