Klacht Hulpmiddelbezorgd.nl: Te weinig incontinentie materiaal

R.J. Vader

Mijn moeder heeft incontinentie materiaal nodig. Tot vorig jaar werd dit geleverd door de lokale apotheek maar sinds begin dit jaar heeft Menzis een deal gesloten met https://www.hulpmiddelbezorgd.nl. Begin van het jaar kreeg ze er 5 per dag en konden we voor 3 maanden tegelijk bestellen. We kregen de Tena Lady Maxi (volgesns mij, ze zijn op dus weet ik dat niet).
Later kregen we als proef voor over dag de Tena Comfort Mini Super en voor 's nachts Tena Lady Maxi Night. Die Mini Super voldeden niet.
In de tussentijd heeft zij last gekregen van haar knie en is zij moeilijker ter been geworden. Inmiddels mag ze alleen nog de Mini Super krijgen. Ze komt moeilijker bij het toilet. Heeft meer nodig en materiaal is niet beschikbaar. De situatie wordt nu nijpend. We hebben Menzis hier over gesproken en die zeggen als ze meer nodig heeft, kan ze meer krijgen. Die is heel meedenkend. Er staat geen aantal op. Echter Hulpmiddelbezorgd geeft niet. De telefoniste bepaald nu het aantal, de verpleegkundige die hier ook over zou gaan is niet bereikbaar.
Maandag 15 juli moet zij naar het ziekenhuis voor een nieuwe knie. Een spoedoperatie omdat haar knie helemaal niet werkt. Wat nu?

Zonder uitleg, zonder gedoe genoeg incontinentie materiaal die voldoet en al helemaal als het door omstandigheden extra nodig mocht zijn.

Wij vinden dat Hulpmiddelbezorgd.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelbezorgd.nl?