Klacht Hulpmiddelen Centrum: Al maanden wachtend op een nieuwe handbewogen rolstoel (oude is kapot en ben er totaal afhankelijk)

Almaandenwachtendopeenrolstoel

Wij willen een klacht indienen over service. Mijn oom wacht namelijk al maanden op zijn nieuwe handbewogen rolstoel. Deze is door hen aangemeten en maanden later kwamen zij deze leveren en was de rolstoel helemaal verkeerd. Maanden niets gehoord en zelf maar eens gaan bellen en telkens werd er nog gewacht op onderdelen. Uiteindelijk kregen we bericht dat de onderdelen er waren en dat hij binnen twee weken de rolstoel geleverd zou krijgen. Inmiddels zijn we, ik denk, 5 weken verder en zit hij nog in zijn kapotte rolstoel. Zonet een medewerker aan de telefoon gehad die totaal niet meelevend was met onze situatie. En dat stelt ons teleur. We hebben vlak erna nog een keer gebeld. Kregen gelukkig nu een medewerker met wat meer medeleven maar toch ook wederom het verhaal dat zij niets kunnen betekenen. Zij gaf wel aan het door te gaan geven aan diegene die hier verantwoordelijk voor is.

De gemeente is hier ook al mee bezig en natuurlijk ook de ergotherapeute.

Ik mag hopen nooit gehandicapt te worden en afhankelijk te zijn van dit bedrijf.

Ik wil dat de rolstoel geleverd wordt. En dat we serieus genomen worden. Als zelfs een ergotherapeute of gemeente WMO niet doordringt wat moeten wij dan?

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?