Klacht Hulpmiddelen Centrum: Een bedrijf met geen medewerkers, maar alleen maar tegenwerkers!

A. van Zwol

Probleem: alleen remvloeistof vullen bij de voorrem van een scootmobiel omdat dit in de fabriek vergeten is.
Scootmobiel is in de afgelopen 9 maanden (!) 3x meegenomen omdat monteur dat niet ter plaatse kon. Maar ook in de werkplaats kunnen ze het niet. Tot 2x toe rem niet goed ontlucht. Bij derde keer is de scootmobiel naar de fabrikant gegaan. Na 3 maanden is de scootmobiel gerepareerd (hoop ik).
HMC neemt nooit contact met me op over de voortgang. Ik moet iedere keer bellen over de status en sta dan minuten in de wachtrij. Bij ongeveer 2 op de 3 telefoontjes krijg ik de juiste persoon/vestiging niet te pakken en krijg ik de toezegging dat ik wordt teruggebeld. Van alle keren (+/- 30) ben ik welgeteld 1x daadwerkelijk teruggebeld!
Vandaag een opmerking gehad op het onbeschofte af: Ik vraag aan de medewerker voordat ze me doorverbindt met vestiging Zeewolde of ze even kan kijken of de scootmobiel daadwerkelijk in Zeewolde staat. "Dat kan ik toch niet zien, ik zit in Rotterdam!" Het kan natuurlijk ook zijn dat de medewerker gewoon niet in een computer kan kijken.
Daarna Zeewolde gesproken. Met de vraag of de scootmobiel ook bij mij, de zoon, in Amersfoort kan worden afgeleverd, ipv bij de klant in Dronten: "Nee dat kan niet we hebben een contract met Dronten." Als ik aanbied om zelf de scootmobiel dan maar in Zeewolde op te halen, dan moet de scootmobiel opeens voor a.s. dinsdag opgehaald zijn! Want anders... Ja, wat anders? Gaan ze me dan terugbellen?!

De scootmobiel afleveren bij mij in Amersfoort en een terugbelsysteem opzetten waarbij 100% van de terugbelafspraken worden nagekomen.

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?