Klacht Hulpmiddelen Centrum: Na vele beloftes en leugens na negen maanden geen Scootmobiel !

Alie

Mevrouw wacht al meer dan 9 maanden op de nieuwe Scootmobiel. Er zijn vele klachten door WMO en door mevrouw aan u bericht. Zowel via E-mail als telefoon. De zaak liep zo hoog op dat mevrouw ten einde raad iets meer dan drie week geleden met een van uw medewerkers telefonisch contact heeft gehad en zij haar emoties niet meer de baas kon. De bewuste medewerker schaamde zich voor de behandeling van mevrouw en alle beloften die gedaan waren. Ze zou de volgende dag met een definitief antwoord komen. Dit was de eerste medewerker in al die maanden die zich aan haar woord hield jegens mevrouw en WMO
Uw medewerker vertelde dat de juiste Scootmobiel juist betaald en besteld was en dat deze binnen twee weken maar uiterlijk binnen drie weken geleverd zou worden, omdat er nog aanpassingen moesten plaatsvinden.

Vandaag is het alweer meer dan drie weken geleden en mevrouw heeft met WMO hierover contact opgenomen. WMO heeft vervolgens met uw organisatie contact opgenomen en kreeg te horen dat ze binnen anderhalf uur teruggebeld zou worden, wat (natuurlijk zoals gewoonlijk) niet gebeurde. WMO heeft opnieuw zelf maar contact opgenomen met uw organisatie en kreeg te horen dat de Scootmobiel nog niet eens bestelt is!!! Mevrouw is totaal van slag en WMO erg kwaad om deze schandalige behandeling. Als ik kijk op de klachtenpagina’s op Internet, vind ik het niet verwonderlijk dat het zo gelopen is. Ik zie dat uw organisatie totaal geen binding of menselijkheid heeft voor de mensen met een beperking.
Er blijft mij niets meer over om dit landelijk en via de media uitgebreid aan de kaak te stellen. Hoe kan u mensen die door uw toedoen soms maanden of zelfs meer dan een jaar laten bekommeren. Het lijkt mij beter dat uw organisatie gewoon erkend deze business niet aan te kunnen. Zowel wat betreft menselijkheid als kennis! Daar ontbreekt het aan.

Per ommegaande de Scootmobiel leveren zoals na negen maanden nogmaals drie weken geleden is beloofd!

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?