Klacht Hulpmiddelen Centrum: service en kwaliteit ver te zoeken

Klachtnummer
# 377399
Gebruiker
dochtervbeveren
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vader van 85 jaar is afhankelijk van zijn scootmobiel.
11 juni 2019 heeft hij een melding gedaan van een kapotte scooter. 01 juli kwamen ze uiteindelijk na veel telefoontjes, afspraken die niet nagekomen zijn, levering die niet plaats vond op de afgesproken dag een leenscooter leveren. Let op 18 dagen later!!!. Mijn moeder, 84 jaar die moeilijk kan lopen heeft zelf boodschappen moeten doen (natuurlijk hulp van de kinderen gekregen) waardoor ze veel pijn geeft gehad uiteindelijk vader weer op zijn geleende scooter weer naar buiten en boodschapjes kunnen doen werd na 2 dagen gebeld dat " zijn eigen scooter" gerepareerd (kabeltje vervangen) was en ze het om kwamen ruilen. Woensdag 03 juli werd het omgewisseld en vervolgens mijn vader vrijdag 05 juli weer een melding moeten maken dat de scooter het weer niet deed. De accu was niet vervangen (wel melding van gedaan) en nu kunnen ze weer niet naar buiten en tot op heden geen contact gehad na 3 spoed meldingen voor vervangende scooter.
Onmenselijk bedrijf. Geen goede reclame in ieder geval.

Gewenste oplossing

Dat ze een spoed afspraak nakomen wat ze zeggen ipv " daar kan ik geen antwoord op geven" en mensen die haast niet meer mobiel zijn laten wachten met de gevolgen van dien

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen