Klacht Hulpmiddelen Centrum: Waardeloos bedrijf !!!

Kees

Ben nu al maanden bezig om eindelijk eens een keer normaal en goed in mijn rolstoel te zitten,maar helaas nog steeds waardeloos !! Eerst werd er een ander kussen besteld, zou van roho naar half roho half Jay gaan. Je zou denken dat hoeft niet zo lang te duren maar je raad het al ruim 2maanden verder eindelijk mijn kussen geleverd,maar probleem niet opgelost. Ik heb toen voorgesteld om een afspraak te maken op de Hoogstraat om hun mee te laten kijken voor een oplossing. Kreeg te horen van het hulpmiddelencentrum dat dit niet mogelijk was omdat de kosten daarvoor te duur waren en de klantadviseur zou er eerst een andere collega bij halen om te kijken of die misschien een oplossing wist. Inmiddels zijn we al weer ruim een maand verder en ik ging steeds slechter in mijn rolstoel zitten. Deze collega stelde voor om een JAY rugleuning te bestellen omdat ik dan meer zijdelingse steun zou krijgen en zo dus rechterop zou komen. Vervolgens 4 weken verder en nog steeds niks gehoord over een nieuwe rugleuning,ben ik gaan bellen hoe het ervoor stond. Ik kreeg de ACHTERWACHT aan de telefoon (dat is een callcenter) ingeschakeld door het hulpmiddelencentrum omdat die het te druk hadden. Heb een week lang de achterwacht gesproken (na gemiddeld 15 a 20 minuten wachttijd) maar ben NOOIT terug gebeld door het hulpmiddelencentrum !! Na die week was ik het zo zat dat ik een RegioTaxi heb gebeld en naar de Peppelkade in Houten ben gegaan. Op dat moment hadden ze geen passende oplossing en ik had de dag erna een afspraak staan waar ik niks van af wist. Ik de volgende dag terug naar Houten met mijn handbike want daar moesten ook nog dingen aan veranderd worden omdat het aankoppelen niet zo makkelijk ging of soms helemaal niet lukte. Eenmaal aangekomen kwam er een klantadviseur en een senior klantadviseur kijken hoe we dit konden oplossen. Lang verhaal kort te maken,er werd niks opgelost alleen een paar stukjes schuimrubber tussen mijn leuning vd stoel zodat ik iets rechter kwam te zitten maar dit was helaas van korte duur. Afgelopen woensdag weer met de regio taxi naar Houten gegaan omdat een vriend van mij zei dat het niet zo langer kon. Ben daar zo uit mijn plaat gegaan omdat een senior klantadviseur tegen me zei ; maar ik begrijp het allemaal wel !! Waarop ik antwoordde,als je het allemaal zo goed begrijpt had je mij niet maanden als een kreupele in mijn rolstoel laten zitten !! Ben daar kwaad weg gegaan samen met mijn vriend maar er werd mij beloofd dat de rugleuning zo snel m

Klanten helpen IPV een callcenter in te huren (de achterwacht) en vervolgens niet teruggebeld worden.

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?