Klacht Hulpmiddelen Centrum: Wacht al weken op reparatie van rolstoel, kan nu niets. Krijg geen reactie terug op mijn vraag.

MSElecrolstoel

Ik heb een e-bike electrisch aangestuurde rolstoel vanwege mijn ziekte MS. Deze is 5 weken geleden defect gegaan na terugkomst van revalidatie. Ik heb iedere week een aantal keer gebeld wat de status is. Ik krijg dan iemand van de achterwacht, zo noemen ze dat zelf, daar kan ik mijn verhaal tegen doen. Ze zeggen dat ze er spoed achter hebben geze, en zouden terugkoppeling geven. Niets gehoord. Gidee wat ze van de definitie Spoed begrijpen maar ik zie het i.i.g. anders. Nu ook de WMO consulent ingeschakeld van de gemeente. Ik kan nu niet alleen naar buiten. Kan niet revalideren. Wat een verdriet, mensen hebben geen idee wat dit inhoud voor iemand met een beperking. Je wordt niet serieus genomen.

Mijn rolstoel repareren en mij serieus neemt.

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?