Klacht Hulpmiddelen Centrum: Wacht al weken op reparatie van rolstoel, kan nu niets. Krijg geen reactie terug op mijn vraag.

Klachtnummer
# 324323
Gebruiker
MSElecrolstoel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een e-bike electrisch aangestuurde rolstoel vanwege mijn ziekte MS. Deze is 5 weken geleden defect gegaan na terugkomst van revalidatie. Ik heb iedere week een aantal keer gebeld wat de status is. Ik krijg dan iemand van de achterwacht, zo noemen ze dat zelf, daar kan ik mijn verhaal tegen doen. Ze zeggen dat ze er spoed achter hebben geze, en zouden terugkoppeling geven. Niets gehoord. Gidee wat ze van de definitie Spoed begrijpen maar ik zie het i.i.g. anders. Nu ook de WMO consulent ingeschakeld van de gemeente. Ik kan nu niet alleen naar buiten. Kan niet revalideren. Wat een verdriet, mensen hebben geen idee wat dit inhoud voor iemand met een beperking. Je wordt niet serieus genomen.

Gewenste oplossing

Mijn rolstoel repareren en mij serieus neemt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen