Klacht Hulpmiddelen Centrum: Ze bellen niet terug en zijn niet in staat de juiste rolstoel te leveren

exlezervanParool

Dit bedrijf komt consequent afspraken niet na. De diverse afdelingen lijken ook van elkaar niet te weten wat ze doen, ook niet als het om hetzelfde hulpmiddel gaat.
In ons geval betreft het de elektrische rolstoel voor mijn moeder. Al maanden proberen ze de juiste stoel te maken voor mijn moeder maar het wil maar niet lukken. Ze geven wel toe dat het allemaal fout gaat, maar leveren niet wat er dan wel goed is. Als je belt wordt je vriendelijk te woord gestaan door de telefoniste. Die geven aan ook erg gefrustreerd te zijn steeds opnieuw van mensen te horen dat ze niet worden teruggebeld en geven opnieuw een terugbelverzoek door. Ook per e-mail kun je een verzoek in dienen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.

Je krijgt het benodigde hulpmiddel toegewezen via WMO en kunt dus niet weglopen bij dit arrogante bedrijf wat het woord klantenservice blijkbaar uit hun woordenboek heeft geschrapt. Ik wil mensen waarschuwen en ze aanraden te proberen WMO een hulpmiddel via een andere leverancier te laten leveren

Terugbellen binnen 2-3 dagen indien daartoe wordt verzocht en dan niet met loze beloftes maar de waarheid vertellen en op korte termijn de rolstoel samenstellen die is toegezegd

Wij vinden dat Hulpmiddelen Centrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hulpmiddelen Centrum?