Opgelost door Hulpstation.nl: Goed geholpen

gre bakker

Sinds een paar maanden hebben we last van 2 trage computers. Het ging om een wat oudere windows laptop en een redelijk nieuwe apple iMac die mijn kinderen voor schoolwerk gebruiken. Dus ik ben opzoek gegaan naar iemand die mij uit de brand kon helpen want ik ben zelf een leek wat betreft computer dingen...

Zo kwam ik hulpstation tegen via marktplaats. Tegen een redelijk tarief van €12 per kwartier sturen ze ict studenten/afgestudeerden it'ers langs om computerproblemen op te lossen. Na wat verder research las ik een bericht van een ontevreden klant op radar. Beetje voorzichtig besloot ik toch om dit bedrijf in te schakelen, vooral omdat zij als enige iemand langs konden sturen die zowel van windows als apple verstand had.

2 dagen later kwam een iemand langs die aangaf dat hij al 2 jaar het werk deed. I.v.m. de recensie die ik op radar had gelezen was ik extra voorzichtig maar werd aangenaam verrast door de werkhouding van deze persoon. De afgestudeerde legde alles stapsgewijs uit, maakte een volledige backup van beide computers. Daarnaast heeft hij beide computers tegelijkertijd opnieuw geïnstalleerd om geld te besparen. Ik kan natuurlijk nooit weten in hoeverre hij technische kundig is maar de computers werken nu lekker vlot en probleemloos. Nadat ik hem ging confronteren met de eerder geplaatste recensie op radar, gaf hij aan dat het om onenigheid ging met een klant die een gekraakte software eiste... Daarna vroeg hij heel beleefd of ik mijn ervaring kon delen hier. Dus hierbij... , ik vond erg prettig hoe ik geholpen ben.

Hulpstation.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

gre bakker
Ze hebben me perfect geholpen

Ook een klacht indienen over Hulpstation.nl?