Klacht Hulshoff Design Centers: Levering bank

Klachtnummer
# 31573
Gebruiker
Wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo Kassa

Wij hebben in april een prachtige bank bij Hulshoff wonen in het fileaal Amsterdam Arena uitgezocht. We zijn er goed geholpen en twee keer terug geweest omdat we zeker wilde zijn van de juiste afmeting en maten ivm de ruimte in onze kamer. Beide keren zijn wij keurig geholpen.

De levering zou zijn in week 25. Aan het eind van week 27 ben ik eens gaan bellen hoe het zat met de levering van de bank die er nog steeds niet was. Niemand kon mij duidelijk antwoord geven.

Uiteindelijk na een paar keer bellen en 2 keer teruggebeld te zijn kregen wij gisteren (bijna 7 weken later) een antwoord dat zij (Hulshoff) veel contact met de fabriek hebben gehad omdat zij problemen hadden met de opstelling. Gevolg 8 weken latere levering waarvan wij niet in kennis zijn gesteld. Dit woord afgedaan met een simpel excuus. Dit gaat over een bank 5520.- Euro en dat vind ik niet niks. Ik heb hierover wat op hun facebookpagina gezet en dat wordt verwijderd zonder antwoord.



Na e

De oplossing

Ik verwacht een compensatie ivm de verlopen levertijd zonder bericht. Onze oude bank is verkocht en wij zitten al een poos op onze eetkamer stoelen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hulshoff Design Centers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hulshoff Design Centers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen