Klacht Hulshoff Design Centers: Levering ondeugdelijk dressoir

Klachtnummer
# 188044
Gebruiker
B. Delfgaauw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 23 augustus heb ik bij een dressoir van Hulshoff geleverd gekregen dat niet de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn. De klachten is dat de poten van het dressoir ondeugdelijk zijn. Bij een kleine verplaatsing tijdens de levering door uw medewerkers brak een van de poten af. Zoiets verwacht je niet bij een dressoir, wat zwaar servies moet dragen, zeker niet als het door een gerenommeerd bedrijf als Hulshoff wordt geleverd. Uit veiligheidsoverwegingen heb ik het dressoir met het ondeugdelijke onderstel niet in gebruik genomen.

Gewenste oplossing

Ontbinding koopovereenkomst, terugname dressoir en teruggave geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hulshoff Design Centers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hulshoff Design Centers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen