Hulshoff Design Centers is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hulshoff Design Centers: Levering ondeugdelijk dressoir
Details
Klacht
Op 23 augustus heb ik bij een dressoir van Hulshoff geleverd gekregen dat niet de eigenschappen bezit die voor normaal gebruik nodig zijn. De klachten is dat de poten van het dressoir ondeugdelijk zijn. Bij een kleine verplaatsing tijdens de levering door uw medewerkers brak een van de poten af. Zoiets verwacht je niet bij een dressoir, wat zwaar servies moet dragen, zeker niet als het door een gerenommeerd bedrijf als Hulshoff wordt geleverd. Uit veiligheidsoverwegingen heb ik het dressoir met het ondeugdelijke onderstel niet in gebruik genomen.Gewenste oplossing
Ontbinding koopovereenkomst, terugname dressoir en teruggave geldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.