Wij vinden dat Humanoid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Humanoid: Verzending
Details
Klacht
Ik ontving uw enveloppe met de jurk.Ik zal me inhouden, maar wil toch zeggen dat ik zeer verbaasd ben hoe
ik deze jurk ontving. Zie de foto’s. Zelfs na enige dagen zitten de
kreukels er nog in. Ik moet de jurk nu laten strijken om hem te kunnen
dragen.
In deze enveloppe lijkt het er sterk op dat dit een tweedehands
artikel is zonder enige waarde en als je ziet hoe hij uit de enveloppe
kwam dan begrijp ik niet dat u niet de moeite neemt een nieuwe jurk
fatsoenlijk in een doosje te versturen.
Ik ga hiermee niet akkoord.
Gewenste oplossing
Ik wil 20% kortingBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.