Klacht Humax: Misleidend en niet klantvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 454425
Gebruiker
Kaylan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onderstaande klacht ingediend bij alle 3 de mailadressen van Humax ingediend. Nooit een reactie op gekregen.


Afgelopen vrijdag heb ik de Humax TV+ H3 besteld en deze kwam dinsdag binnen. Over het product zelf ben ik tevreden, maar over de inhoud ben ik echter niet tevreden. Bij jullie op de site staat vermeld dat de KIJK app beschikbaar is in de NL Store van de Humax TV+ H3 (zie bijlage). Helaas kan ik de app zowel als in de NL store als de Humax Store niet vinden. Ik vind dit erg jammer en misleidend, ik had het kastje oa besteld voor de KIJK app en nu is deze niet aanwezig. Deze hoort volgens mij wel aanwezig te zijn want ik zie nergens een bericht of dergelijke dat Talpa is gestopt met de ondersteuning hiervan, dit is echter wel zo bij de NPO app.

Gewenste oplossing

Compensatie
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Humax?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen