Klacht Hummbee.com: ondeugdelijk product vermist

samanthadieters

Ik heb ruim een maand geleden voor de tweede keer kleding besteld bij Hummbee. Tijdens het uitpakken zag ik dat 1 kledingstuk onder de grijze vlekken zat, ik heb dit meteen via email gemeld en de gemaakte foto's bijgevoegd. Ik mocht het kledingstuk terug sturen naar een Nederlands adres, er werd specifiek erbij vermeld dat de voorkeur uit ging naar brievenbuspost. Als de klacht gegrond zou blijken dan zou ik het geld en de gemaakte verzendkosten vergoed krijgen. Na een aantal weken heb ik contact opgenomen met het bedrijf omdat ik niks meer had vernomen. Blijkbaar is het kledingstuk nooit aangekomen en er wordt mij verteld dat zolang er geen kledingstuk bij het bedrijf binnen komt, ik ook mijn geld niet terug krijg. Ondertussen heb ik contact gehad met Postnl, maar de kans dat mijn kledingstuk nog wordt gevonden is heel klein. Ik vind het zeer vervelend dat ik een ondeugdelijk product toegestuurd krijg en omdat het is zoekgeraakt bij de post weigert Hummbee mij terug te betalen.

Ik zou graag mijn geld terug willen of een tegoedbon van dezelfde waarde.

Hummbee.com
    Samantha Dieters heeft inderdaad een artikel gekocht en gelijk gemeld dat er kleine vlekjes aanwezig waren. Maar ze heeft hier ook gelijk bij gevraagd dat ze korting wilde ontvangen.

Wij geven ongezien geen korting op een artikel dus het moet altijd naar ons terug. Hier was de koper het niet mee eens want ze wilde het artikel houden en korting ontvangen.

Uiteindelijk heeft ze toch doorgegeven het artikel op te sturen naar ons retouradres in Nederland en toen raakte het pakje zoek?

Volgens ons retourbeleid kan alles naar ons terug (zonder opgaaf van reden) en vergoeden we de portokosten. Als het met de brievenbuspost kan dan scheelt dat in de kosten, als het met de pakketpost moet dan vergoeden we die ook. Het retour gestuurde artikel wordt retour geboekt naar de rekening van de klant. Indien men een vervanging wenst kan dit ook.

Met verdere vragen kan men contact opnemen via ons mailadres: info@hummbee.com

samanthadieters
    Ik vind het jammer dat er pas na een jaar wordt gereageerd op mijn klacht. Ik heb aangegeven dat er vlekken op het kledingstuk van Noppies zat. Ik was er niet zeker van dat het eruit zou gaan met wassen dus ik vroeg naar een passende oplossing. Er werd mij verteld dat ik het product kon terug sturen via brievenbuspost en dit heb ik gedaan, bij Postnl is het kwijt geraakt. Ik ben het geld dus kwijt en het kledingstuk ook. Ik vind dit heel jammer, ik was eerder heel tevreden over de webshop.