Klacht Hummeltjekado.nl: Kras op geboorteklok

Bikkel12

Ik heb een persoonlijke geboorteklok besteld via hun website. Contact via mail ging prima, kreeg antwoordt op al mijn vragen.

Pakket wordt netjes geleverd, als ik het bubbeltjes plastic van de klok afhaal, zie ik dat er twee krassen opzitten. Ik mail gelijk terug, krijg geen antwoord.
Ik heb daarna meerdere mails gestuurd, geen reactie.
Als ik met een ander mail adres een vraag stuur, krijg ik gelijk reactie.

Via Viber zijn ze ook te bereiken. Ik krijg antwoord dat ze mij meerdere keren hebben geprobeerd terug te mailen, dat ze een melding krijgen. Nogmaals mail adres doorgegeven + ander mail adres. Geen reactie. Ik heb zelfs foto's gestuurd, waarop de krassen zichtbaar zijn.

via Viber ook geen reactie meer.

Dat er een nieuwe klok gestuurd wordt. ik moet nu op kraamvisite en dan melden, sorrij dat er een paar krassen op zitten. Dat vindt ik echt niet kunnen.

Hummeltjekado.nl
    Beste Grietje,We hebben u meerdere keren gemaild, maar schijnbaar was onze email in uw spamfilter terecht gekomen. Toen wij u op een ander e-mailadres deden mailen, was er geen probleem.Zoals wij u duidelijk hebben proberen te maken gaat het hier om een houten klok. Hout is een natuurproduct en heeft daardoor nooit een smetteloos oppervlak. Hierdoor kunt u kleine scheurtjes, blaasjes, streepjes of andere oneffenheden zien in de opdruk. Er staat duidelijk bij ons op de site vermeld dat als u hier niet van houdt, wij u adviseren een ander artikel uit te kiezen.
    U ziet dus geen krasje op de klok, maar een klein scheurtje of oneffenheid waar de opdruk niet heeft gepakt..Met vrolijke groet, HummeltjeKado
    Bikkel12
    Ik heb de klok laten beoordelen, volgens jullie kunnen jullie dat alleen zelf. Ik zie echt wel het verschil tussen scheurtje/oneffen heden en krassen. Dit zijn echt twee krassen. Want het is diep. Ik heb zelf het idee dat jullie de klacht niet serieus nemen. Kunnen jullie mij dan een foto sturen waarop ook te zien is, dat dit normaal is. Ik geloof het niet. Iedereen die ik het laat zien, is het met mij eens. Het aanbod dat ik dan de volgende bestelling 15% korting krijg, vindt ik niet wenselijk

Ook een klacht indienen over Hummeltjekado.nl?