Klacht Hummeltjeskraamkado.nl: Geannuleerde order toch verzonden

Teerink1

Op 30 juli heb ik op de website van hummeltjeskraamkado een product in het winkelmandje geplaatst en vervolgens ingelogd. Voordat ik de betaling had gedaan besefte ik me dat ik het verkeerde product had gekozen. Ik heb de betaling geannuleerd en kreeg ik een bericht dat de betaling nog open stond. Er is geen optie tot uitgestelde betaling op de website. 2 dagen later krijg ik tot mijn verbazing het product thuis gestuurd, met een rekening. Ik heb dit aangekaart bij het bedrijf en zij gaven aan dat ik niet in mijn recht stond. Ik heb toen de rekening betaald. Na het betalen kreeg ik de melding: uw order is bevestigd en uw product wordt opgestuurd. Omdat het een gepersonaliseerd kado betreft, heb ik geen retour recht. Het lijkt erop alsof zij zelf de order bevestigd hebben in hun systeem. Ik zou graag willen dat dit uitgezocht wordt

Ik wil mijn geld terug. Uiteraard wil ik hiervoor het product terug sturen

Hummeltjeskraamkado.nl
    Mevrouw Teerink, heeft een order geplaatst op onze website. De afwikkeling van onze order gezien het geboortekado’s zijn, gebeuren vrijwel adhoc. Betalingen en administratie is geautomatiseerd en mevrouw heeft hier een bevestiging van ontvangen. Tevens heeft mevrouw de knop “bestellen met betaalverplichting” aangeklikt en tevens ook hiervan een bevestiging ontvangen. Dat mevrouw van de order niks afwist is dus sterk te betwisten.
    De order is conform de opdracht verzonden en is er een herinnering verzonden mbt de openstaande betaling. Deze heeft mevrouw tevens buiten de betaaltermijn voldaan en krijgt een bevestiging van de ontvangen gelden.

Er is niks vreemds gebeurd in deze cyclus en wij hebben keurig conform de algemene voorwaarden het gewenste product opgestuurd.

Teerink1
Er is geen oplossing geboden. Het bedrijf geeft aan dat ik voor uitgestelde betaling heb gekozen, terwijl dit niet eens een optie is voor particulieren

Ook een klacht indienen over Hummeltjeskraamkado.nl?