Klacht Humphrey's: Koud eten en geweld door personeel

Anoniem

Wij zijn bij Humprey's in Rotterdam en dit was een directe drama, Het voorgerecht was goed en hoofdgerecht was koud en rauw. Mijn man is daarop naar de bediening gegaan en heeft toen ook gezegd dat wij alleen voor het voorgerecht en de drankjes gaan betalen. Hierop kwam de gastvrouw naar onze tafel en vroeg of alles tevreden was en mijn man heeft toen het verhaal gedaan en gezegd dat wij alleen daarvoor betaalde en niet voor het hoofdgerecht en nagerecht omdat we dit niet gegeten hebben. mevrouw kwam terug met de rekening en wilde dat wij alles zouden betalen en wij hebben nogmaals gezegd dat wij dat niet doen. Mijn man is toen weggelopen en werd door iemand van de leiding tegen gehouden omdat we volgens hem alles moeten betalen. Mijn man zei daarop dat ik wel zou betalen en ik zei dat ik hiervoor niet ga betalen en ben ook naar buiten gelopen. Toen wij buiten waren werd mijn man van achteren aangevallen door de gastheer. Bij deze,hier doen we aangifte van.

Groet en eet smakkelijk

Ontslag van diegene die me de duw in de rug gaf, en waardoor ik nu pijn in mijn rug heb.
Tevens wordt er aangifte gedaan van mishandeling tegen deze meneer.

Wij vinden dat Humphrey's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Humphrey's?