Klacht Humphrey's: Nagel in het eten

annagerds

Samen met mijn moeder ben ik gezellig uiteten geweest bij Humpreys. Het eten smaakte heerlijk, echter vonden wij in de appelmoes een afgebroken nagel. Deze ontdekte mijn moeder op het moment dat zij deze in haar mond had. Vervolgens hebben wij hierover een opmerking gemaakt tegen de ober, die vervolgens met de leidinggevende zou overleggen over een passende oplossing. Uiteindelijk kwamen zij terug met de boodschap dat wij het toetje en een kopje koffie van het huis zouden krijgen. Vervolgens heb ik €63 euro betaald voor de rest van het eten.

Wij zijn beiden van mening dat de aangeboden oplossing ver onder de maat is voor een dergelijke situatie. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een oplossing is voor een koude/lauwe maaltijd, maar absoluut NIET voor een nagel in het eten. Om de omstandigheden en de risico's zijn wij van mening dat wij tevreden wanneer wij het gehele bedrag vergoed krijgen ter schadevergoeding.

Wij vinden dat Humphrey's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Humphrey's?