Klacht Humphrey's: niet accepteren van 2 freixenet bonnen 3-gangendiner voor 18 euro

w.draayer@hotmail.com

Gisteren ( dinsdag 3 december 2013) gegeten bij humphrey's den-haag in de Molen-straat. Tijdens het afrekenen werd maar een bon geaccepteerd van humphrey's freixenet 3-gangendiner voor 18 euro. Wij hadden nl. niet aan 1 tafeltje moeten gaan zitten en apart moeten afrekenen, was de uitleg van de bedrijfsleider. Wij vonden dit erg kortzichtig en zijn niet verder in discussie gegaan omwille van de andere klanten. Bovendien was van 2 personen de varkenshaas bedorven. Dit werd gecompenseerd door 2biefstukjes: goed geregeld. Wij treinen regelmatig met zijn vieren en komen vrij vaak bij humphrey's in Nijmegen, Amsterdam en Arnhem, maar gisteren is ons erg tegengevallen.
Hopelijk kunt u er voor zorgen dat we weer terugkeren bij humphrey's zodat we geen ander restaurant hoeven te zoeken.
Met vriendelijke groeten,
W.E.J. Draayer
(een voorheen tevreden klant)

Graag restitutie van 13,90 euro, zoals op de tegoedbon aangegeven staat, namelijk 2x(24,95-18,00) =13,90 euro.

Wij vinden dat Humphrey's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Humphrey's?