Klacht Humphrey's: Reserveren en daarbij gebruik maken van Tinteling plus Pluim werd niet geaccepteerd

hverwegen

Ik probeerde bij Humpreys Uden te reserveren met gebruikmaking van een Tinteling en een Pluim die mijn vrouw en ik als kerstgratificatie hadden ontvangen in 2012. Dit werd niet geaccepteerd: per tafel kon maar één zo'n ding worden ingeleverd. Dit stond niet bij de voorwaarden toen wij ieder voor zich bij onze werkgever kozen voor dit kerstcadeau, wij dachten samen te kunnen gaan eten. Humprey's Uden bleek niet voor rede vatbaar dus heb ik tweemaal een mail gestuurd naar het contactadres info@humpreys.nl . Op beide mails is niet eens gereageerd terwijl ik alleen maar vroeg om mij aan te geven waarom deze vorm van reserveren niet kon en waar ik dat in de voorwaarden zou kunnen lezen. En daarbij de hoop uitsprak dat er een oplossing zou worden gezocht (en gevonden)

Wij willen graag samen tegelijkertijd gebruik kunnen maken van onze kerstbonnen en niet aan twee aparte tafeltjes moeten gaan zitten, al moet ik er wel bijzeggen dat de getoonde "gastvrijheid" van Humpreys niet erg uitnodigend werkt om er alsnog te gaan eten, maar wie weet waar ze mee komen.

Wij vinden dat Humphrey's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Humphrey's?