Klacht Hunkemoller: geen bh ontvangen en geen reactie van hunkemoller

Anoniem

Heb via uw webwinkel een bh gekoct. Wij kregen een doos met daarin wel de geschenkverpakking maar geen bh. Vanaf die tijd probeer ik uw bedrijf op 2 manieren te bereiken 1. via email als antwoord op 2 e mailadressen daarop reageert u niet en 2. via het telefoonnummer dat u aangeeft om klachten op te lossen. Mijn vriendin is nog naar een hunkemoller winkel in Den Haag geweest om te vragen wat zij moest doen. advies: het lege pakje terugsturen. Ook dat heb ik gedaan maar tot op heden geen respons. U begrijpt dat wij de bh niet meer willen, zij heeft een andere gekocht. Wat ik wil is: mijn geld terug inclusief de geschenkverpakking en de verendkosten dat ik via ideaal vooruit betaald heb.
Dank u wel,

Uwe Rayer

Geld terug inclusief kosten van de cadeauverpakking (teruggestort) en verzendkosten betaald via ideaal.

Wij vinden dat Hunkemoller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hunkemoller?