Klacht Hunkemoller: Nooit mijn paket gehad.

Klachtnummer
# 370874
Gebruiker
dragonfly88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27-05-2019 in de winkel van de hunkemoller Zeist een aankoop gedaan waarvan een gedeelte via postnl mij toegestuurd zou worden.
Nu heb ik de bon gehad waar (blijkbaar) de code voor het verzendbewijs op zou staan. Ik moest een dag later weer terug naar de winkel omdat ze niet van alle producten het alarm af hadden gehaald daarvoor moesten ze de bon zien. (Die heb ik niet terug gehad) nu zit ik dus met het feit dat mijn bestelling nooit is geleverd en de hunkemoller zeist me afserveert met je hebt een bon nodig. Terwijl bankafschift genoeg info moet zijn om als bewijs te dienen wat gekocht te hebben. Ik word gewoon weggestuurt als zijkwijf! En heb mijn paket nooit gehad. Post NL kan me niet helpen en de Hunkemoller verdomt mij te helpen!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of mijn paket!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hunkemoller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?