Wij vinden dat Hunkemoller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hunkemoller: Retour niet verwerkt
Details
Klacht
Op 18 maart een bestelling geplaatst en deze op 30 maart retour gestuurd.Helaas is de retour nog steeds niet verwerkt, klarna zegt dat ik moet gaan betalen. UPS geeft aan het pakket geleverd te hebben.
Bij UPS krijg je dus geen track en tracé code. De code die je krijgt staat op de retourbon en moet je dus op de doos plakken.
Hunkermoller reageert niet via mail, op sociaal media. Retour verwerken duurt altijd erg lang bij hun maar dit spant de kroon.....
Inmiddels de factuur betaald via klarna maar ik wil mijn geld terug!!!!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug €50,88Ik heb namelijk de gehele bestelling geretourneerd
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.