Klacht Hunkemoller: Retour niet verwerkt

Klachtnummer
# 535426
Gebruiker
ClaudiaLuken
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 18 maart een bestelling geplaatst en deze op 30 maart retour gestuurd.
Helaas is de retour nog steeds niet verwerkt, klarna zegt dat ik moet gaan betalen. UPS geeft aan het pakket geleverd te hebben.
Bij UPS krijg je dus geen track en tracé code. De code die je krijgt staat op de retourbon en moet je dus op de doos plakken.
Hunkermoller reageert niet via mail, op sociaal media. Retour verwerken duurt altijd erg lang bij hun maar dit spant de kroon.....

Inmiddels de factuur betaald via klarna maar ik wil mijn geld terug!!!!

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug €50,88
Ik heb namelijk de gehele bestelling geretourneerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hunkemoller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hunkemoller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen